18 lip 2014

Trochę o moim guście..

Stwierdziłam, że w końcu napiszę kilka słów od siebie dotyczących fotografii. Niestety ostatnio miałam dla Was mało czasu, moje posty zazwyczaj miały bardzo krótką treść.. W końcu mam wieczór, w którym mogę usiąść sama i skupić się na przyjemnościach nie myśląc o tym, że za parę godzin zadzwoni budzik :) Tak więc chciałam pokazać Wam kilka zdjęć zrobionych przeze mnie, które mają dla mnie szczególną wartość. Zacznę od tych, które zostały wykonane dawniej - to nie są zdjęcia, z których na ten moment byłabym zadowolona, ale kiedyś uważałam je za perełki w pf :D

//Uwaga: Na dole inspiracje, nie wszystkie zdjęcia są wykonane przeze mnie!//

Chyba moje ulubione zdjęcie wykonane moją pierwszą lustrzanką: Nikonem d70 + 18-55.
Zupełne początki, modelka: Kasia Kmiotek (Nasza pierwsza wspólna sesja!) :



Kadr z Naszej drugiej współpracy z Kasią Kmiotek, make up: Asia Tkocz, stylista: Patryk Lisek.
Zdjęcie wykonane canonem 350d + 50mm 1.8 :



Pierwsza sesja z Kasią Danioł, pokochałam koci kadr, ale mam więcej wyjątkowych dla mnie zdjęć z tej sesji. Make up Vanessa Zalewska, stylista: Patryk Lisek & Rockagirl :


Moja jedyna sesja wykonana aparatem analogowym.. Jak tylko będę miała na to czas obiecuję, że znów spróbuję! Pozowała Weronika Mamot, make up: Vanessa Zalewska, stylista: Patryk Lisek & Rockagirl.
Wykonane Zenitem E:


Pierwsze zdjęcie wykonane przeze mnie, z którego jestem zadowolona do teraz. Osiągnęłam klimat, na którym mi zależało. Modelka: Kasia Kmiotek, Make up & fryzura: Kasia Lachendro. Wykonane canonem 600d + 50mm 1.8:




Zuza w klasycznym b&w, wykonane canonem 600d + 50mm 1.8 :


To zdjęcie również stało się dla mnie wyjątkowe w chwili zrobienia, ale na ten moment zmniejszyłabym retusz o ponad połowę :) Modelka: Zuzia Kotas, make up: Asia Tkocz. Wykonane canonem 600d + 50mm 1.8 :


Znowu z cudowną Kasią Kmiotek udało nam się uzyskać odrobinę ulubionego klimatu. Wykonane canonem 600d + 18-55mm :


Na aparacie stwierdziłam, że zdjęcie jest średnie, wrzucając je na większy monitor od razu pokochałam. Modelka: Zuzia Kotas. Wykonane canonem 600d +50mm 1.8 :


Śmiało mogę powiedzieć, że to jedno ze zdjęć w mojej ulubionej czołówce. Modelka: Kasia Danioł. Wykonane canonem 600d + 50mm 1.8 :


Tę sesję lubię ze względu na światło i klimat. Modelka: Kasia Kmiotek. Wykonane canonem 600d + 50mm 1.8 :


Pierwsza sesja z lampą błyskową, modelki: Rockagirl & Jeany Kicz.
Wykonane canonem 600d +50mm 1.8 :



Nie umiałam się zdecydować które dodać, ale ta sesja na pewno jest dla mnie niezapomniana.
Modelki: Zuzia Kotas & Beza :)
Wykonane canonem 5d mark II + 50mm 1.8 :





Proste. Modelka: Ola Barszcz, Make up: Kasia Lachendro
Wykonane canonem 5d mark II + 50mm 1.8 :



Z tej sesji mam 2 ulubione kadry. Modelka: Kasia Kmiotek
Wykonane canonem 5d mark II + 50mm 1.8 :


Modelka: Aga Praszałowicz, Make up Kasia Lachendro
Wykonane canonem 5d mark II + 50mm 1.8 :


Modelka: Kasia Danioł
Wykonane canonem 5d mark II + 50mm 1.8 :


Sesja na moim dachu z cudowną Kasią Kmiotek
Wykonane canonem 5d mark II + 24-105mm 4.0 :


To chyba jedyne zdjęcie, na którym uzyskałam klimat, który lubię w stu procentach.
Może to i według mnie najlepsza fota jaką udało mi się zrobić.
Modelka: Kasia Kmiotek
Wykonane canonem 5d mark II + 24-105mm 4.0 :



Modelka: Medusa, Make up: Kasia Lachendro
Wykonane canonem 5d mark II + 50mm 1.8 :




Oczywiście mam więcej kadrów, które bardzo lubię z naprawdę różnorodnych sesji, 'TROCHĘ' ich było :)
Zapraszam do przejrzenia blogspota..

INSPIRACJE


Pokażę Wam również moje ulubione inspiracje (Niestety nie znam większości autorów :( z tumblr'a itp)


































































1 komentarz:

  1. cudowny wpis :) masz super wypracowany własny styl i Twoje wszystkie prace sa charakterystyczne :)

    http://www.agabierko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń