3 wrz 2013

Pierwsze zdjęcia ślubne


Wrzucam kilka ujęć ze ślubu, na którym byłam fotografem 17.08 :)
Zrezygnowałam z oficjalnych zdjęć, ale jeszcze Wam na pewno pokażę coś kościelnego :)

Najbardziej się obawiałam zdjęć z wesela - i o dziwo jestem bardzo zadowolona, może dobra atmosfera dodała mi powera ;) Lecz myślę, że też ich tu nie będę wrzucać, bo wielu gości może sobie tego nie życzyć.

PS. Bądźcie wyrozumiali, to pierwsze takie wydarzenie na którym robiłam zdjęcia ! :)




















15 komentarzy:

  1. świetnie ci poszło, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet na zdjęciach ślubnych widać ten Twój cudowny styl i klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z zachodem słońca i w parku; cudowne :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślubny plener chyba zawsze najlepszy :D dziękuje !:**

      Usuń
  4. rewelacyjnie Ci poszło jak na pierwszy raz!

    zapraszam na mojego fotograficznego bloga
    http://km-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję odwagi - w końcu zdjęcia ślubne to ogromna odpowiedzialność - i pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, bałam się:( dziękuje !!:*

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyszły, zwłaszcza te o zachodzie słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są bardzo fajne! szczególnie te z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, dobrze Ci poszło :))

    OdpowiedzUsuń