5 sie 2013

Mix, czyli trochę wakacji !:)

Stwierdziłam, że czas na notkę ! :)

Drobna sklejka z wypadu do Żywca:
Przychodzi mi tylko jedno do głowy, czyli "UMIAR NIE ISTNIEJE :D"

motta wyjazdu:

"Marzę o tym, by przestać pić, ale czym byłoby życie bez marzeń"
"Co Cię nie zapije to Cię zmocni"


Fotka z zabawnego wypadu do Łysiny, w ten upalny dzień było tam idealnie !





Dagmarowy polaroid robi takie fotki :

Wypad do Nysy we dwoje czego bardzo potrzebowaliśmy :)
Spanie w aucie lub namiocie, odkrycie najpyszniejszej restauracji świata, kąpiele w jeziorku, idealna pogoda, perfekt!:)




Ja z Asterką !



Nasze jedyne zdjęcie z Woodstocku, czyli wspaniali ludzie, swoboda, dobra muzyke której nie słucham i milion denerwujących rzeczy, które tam są piękne ! :D

Zdjęcia z sesji z Patrycją Kowalczyk :)
malowała Kasia Lachendro !








Pozowała Ewelina Depta,
malowała Vanessa Zalewska!



Sesją z Beatą !:)
miescówka - moje rejony !:)



Pozowała Dominika Piekarczyk, malowała Kasia Lachendro :)





5 komentarzy:

  1. Ty ze swoim chłopakiem jesteście strasznie kochani *.*

    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne zdjęcia! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, lubię taką energię :) // fotograficznyamok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 11! moje ulubione :)
    cudowne sesje, cudne modelki :)

    OdpowiedzUsuń