5 lip 2013

Zuzia


make up Asia Tkocz
stylist Marta Michnik

<3


















12 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem, zdjęcia są po prostu nie-sa-mo-wi-te !
    Mimo iż modelka jest prześliczna to Ty potrafisz wydobyć z niej jeszcze więcej piękna.
    Nigdy nie rezygnuj z fotografii bo jesteś mistrzynią w tym co robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dziękuje!
      nigdy z tego nie zrezygnuje, obiecuje :)

      Usuń
  2. jak uzyskałaś taki efekt w przed ostatnim zdjęciu ???? Proosze odpowiedz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w photoshopie efekt 'poruszenie' :)

      Usuń
  3. widziałam Twoje prace na fotoblogu a teraz całkiem przypadkowo natknęłam się tutaj :) oczywiście dodaję do obserwowanych :) Zuzia jest naprawdę świetna! widziałam kilka zdjęć z poprzednich sesji z nią i wszystkie są naprawdę fajne :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia... Chciałabym kiedyś dorównać do Twojego poziomu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie b&w wymiatają, kolorowe też bardzo dobre, świetna robota, gratuluję! // FOTOGRAFICZNY AMOK

    OdpowiedzUsuń