8 lip 2013

ZOO


Wczoraj zrobiłam kilka zdjęć w ZOO, wiem, że to pierwsze jest smutne i nie- nie będę was zamęczać takimi zdjęciami - chodząc po zoo widziałam wiele zwierząt, którym ewidentnie nie podobało się przebywanie za kratkami, ale na szczęście znalazły się też takie, które są tam szczęśliwe :) 
Widać, że chorzowskie Zoo robi co może dla zwierząt - nowe miejsca pobytu dla tygrysów, czy żyraf.
Jedynie ludzie są bezmyślni, jak można podejść i (za przeproszeniem) napierdalać w szybę by zwierze się spojrzało? ONE POTRZEBUJĄ TROCHĘ SPOKOJU!


Nie spodziewałam się, że te istoty potrafią być tak słodkie!
To co widzicie niżej to zaloty, nie chcecie wiedzieć, co działo się dalej ;)


W mini zoo na szczęście tylko te zwierzęta które chcą wychodzą do ludzi - żadne nie jest do tego zmuszane !:) 



Misiu był bardzo przyjemny i ładnie prosił o jedzonko - kto by pomyślał, że ten słodziak jest taki niebezpieczny :)


Ten Pan bardzo chętnie pozował i był dość zainteresowany ludźmi, chyba mu tam całkiem dobrze !:)


Zadowolona papuga - oczywiście wszędzie dużo pięknych ptaków, które powiem szczerze - w większej ilości mnie nudzą ;) więc tylko wybrańcom się przyjrzałam :)


no i na koniec ja (a raczej moja dłoń ;)) ze zwierzakiem, który mnie baaardzo pokochał !:)


3 komentarze:

  1. byłem w chorzowskim Zoo i z tych w których byłem: wrocław, chorzów, opole bezwzględnie polecam Opole, nie wiem ale lubię tam przyjeżdżać...tam naprawdę widać dbałość o zwierzaczki... chorzowskie II miejsce - chociaż od parkingu trzeba trochę dreptać co z łobuziarą na rękach nie jest łatwe... pozdrawiam // FOTOGRAFICZNY AMOK

    OdpowiedzUsuń