5 kwi 2013

Animals!


 Postanowiłam zmienić troszkę mojego blogspota, przede wszystkim chce, by trafiało tu więcej codziennych zdjęć, by panował tu troszkę większy nieład, może nie będzie tak nudno ;)

W tym poście postanowiłam wam pokazać dzisiejsze zdjęcia, które zrobiłam mojej kici, oraz stare zdjęcia z najróżniejszymi zwierzaczkami :)

PS. Macie możliwość zobaczyć, jaka byłam w gimnazjum! :)



 "Tak bardzo nie lubię zdjęć, jak jem... Zaraz.. oszaleje ! ;)"


 "Tak mamo, bardzo lubię być tak głaskana :)"


 Moja Marysia jest w tym momencie jak kobietka w ostatnim miesiącu ciąży, bo.. naturalnie, spodziewamy się małych kociaczków ! ;)

Jak jeszcze miała talię osy:



 "Tutaj mnie męczy młodsza siostra mojej pani"


 "A gdy pani mnie ignnoruje zjadam jej buty"


 "jak byłam młodsza to moja pani miała wygolony bok i krótkie, rude włosy"


 "Czasem mam dość tego vsjvjsdncjn canona..."


Czas powspominać również młodsze latka Marysi :)




 "Takie miałam kociaki.. nieźle mi dały popalić, a teraz czekam na kolejne szkraby! Kto chce?"


 "Ten po Mamusi był zawsze najdziwniejszy"


 Oj jedno z moich ulubionych zdjęć, te kociaczki były cudowne !:)


 Przez mój dom przeplotło się milion różnych kotów!



Przedstawiam wam babcię Marysi ;) której już niestety nie ma z nami :(


 To teraz czas na (niestety rzadziej fotografowaną) Tinulę !

"Lubię śnieg, jak jest -20 stopni śpię na lodzie i nie jest mi tak gorąco"


"Z Grzesiem fajnie się chodzi na spacery, ale tak mnie męczy, że kładę się na środku ulicy"


 "A to moja pani, która chyba myśli, że jestem jej osiołkiem"


 Pamiątkowe zdjątka z szkrabami mojej przyjaciółki :)



 Zdjątko z malutką Glorią:)


 .. Oraz jej mamusią Galą!



Jeśli przejrzeliście zdjęcia do końca - Jestem pod wrażeniem :)
Czekam na opinie dotyczące tego postu !

Dziękuje, że jesteście ze mną :)


6 komentarzy:

  1. piekne zdjecia! :)
    te pierwsze zwlaszcza mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże, te kociaki są takie boskie. Jakbym mogła to bym brała wszystkie :) Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysia szykuje się do porodu więc na pewno będzie coś do rozdania :D

      Usuń
  3. bardzo fajny post, przyjemnie mi się go oglądało :)
    a zdjęcia bardzo ładne i takie radosne ;)

    OdpowiedzUsuń